Gottegrisen!

Hmm det här med att äta nyttigt och springa tre gånger i veckan har inte riktigt fungerat denna veckan. Men inte lätt att springa när skorna antagligen blivit stulna och sen är faktiskt mörk choklad bra för hjärtat...gillar mina ursäkter. Skärpning Vicky!
Imorgon ska jag iallfall köpa mig ett par nya löparskor minsann, hittade ett par på Sport ringen, oerhört sköna och snygga och går på 900 riksdaler. Innan idag hamnade jag på den här riktigt socker söta (bokstavligen talat)bloggen: www.heavenlycupcake.se Full med massa olika recept på cupcakes, brownies, pajer, tårtor, ja alla möjliga himmelska bakverk.
Jag måste prova baka allt! Några som vill bli mina provsmakare? För om jag ska äta allt detta lär jag sluta som en Biggest loser med enorma kärlekshandtag och jag kommer seriöst rulla fram! Nu ska jag ta och njuta av en kopp kaffe och en bit mörk choklad, lite mer mmmm i livet! Puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0