Ikväll har jag egentid. Är nyduschad, insm...

Ikväll har jag egentid. Är nyduschad, insmord, håret är flätat och en vit choklad ansiktsmask är på. Tror nästan jag vill äta upp mig själv för attans vad gott masken luktar. Har tänt ljus och krypit ner i soffan och tittar nu på finalen av gladiatorerna, vilka biffar! Och ikväll blir faktiskt gladiatorerna besegrade, pinsamt! Men så ska det vara när det är final. Och förresten, har det snöat något hos er? Har läst massa på fb, twitter och bloggar om snön men jag har inte sätt en enda flinga! Hmm kanske dags att skaffa glasögon....klagar inte. 1 April imorgon och någon snö och minusgrader ska vi då inte ha! Hoppas iallfall att ni har haft en bra lördag kära läsare! Vi hörs imorgon. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0