Ligger i soffan och myser med en kopp vani...

imag1545-1 (MMS)

Ligger i soffan och myser med en kopp vaniljte, läser mina favorit bloggar och kollar twitter. Just relaxing. Efter en middag som bestod av firre med någon god goja på och potatismos gav jag och min mor oss ut på byxjakt i lilla Höör. Ska ha ett par svarta till när jag spelar match. Kraven är höga! Dom ska vara svarta, snygga, tighta, sköna, strechiga och inte 7 mil långa, ja ni hajar. Tro det eller ej men jag hitta ett par, lite höga i midjan med dragkedja där bak och vaxade dessutom. Nu återstår det att se om dom är sköna och stretchiga, vem vet jag kanske bjuder på en byxskandal på söndag...... Ligger och funderar på vad jag ska fixa till faren min i födelsedagspresent, alltid så himla svårt. Har ni några förslag så är dom hjärtligt välkomna! Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag fylld med skratt. Det sägs ju att ett skratt förlänger livet.... Och sov så sött inatt så hörs vi imorgon puddingar, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0