Måndag!

Måndag måndag härliga måndag...
Det har faktiskt varit en ovanligt bra start på denna vecka. Allt har flutit på som det ska och vädret kan man inte annat än att bara älska!
Våren har nog äntligen anlänt, när jag tittar på vädret för de kommande dagarna visar det sol och plusgrader.
Vårjackan är hittad och den blir min om en vecka. Åååå vad jag älskar att vi går mot varmare tider!

Jag taggar nu till beachen 2012, skitmaten är ett minne blott och dessa joggingrunder är bara början....idag körde jag på mjukstart!

Nej klockan den börjar springa iväg, jag ska fortsätta skruvandet på byrån jag köpte igår på Ikea och den ska bli klar idag. Rummet ska städas, kläderna ska vikas, en bokrecension ska skrivas och en engelsk bok ska läsas ut. Ja, jag har en del att göra innan BB börjar.
Förresten! På tal om Big Brother, vad tycker ni om att Rodney får stanna i huset? kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0