Shoppingdags....

Tjenar mittbena!
Jisses vad fort denna dag har gått! Slutade vid 13.45, sprang hem, hämtade kort och åt lite sen mötte jag upp Louise vid stationen. Hoppade av i Lund och gick i några butiker, och tror ni inte att Vero Moda hade stängt för ombyggnad? TYPISKT!
Så vi satte oss på bussen till Nova istället och där fann jag min efterlängtade jacka. Och jag fick en himla gullig kommentar av en som jobba där, hon tyckte att det skulle bli så kul att jag skulle praoa där för hon tyckte att jag verka så glad trevlig och pigg. Hur glad blir man inte av att höra något sådant?♥
Det blev ett par svarta örhängen och ett mintgrönt eller turkost nagellack där också och en grå/ silvrig sjal från H&M. Kan lägga upp bilder på det imorgon om ni vill. Har ju blivit en del shopping den senaste veckan, känns i plånboken kan jag meddela....




Blev såklart lite fika på Espresso House också, Vanilla latte och cheescake, mumus fillibabba!

Jag hoppas ni haft en lika bra och mysig tisdag som jag kära läsare!♥ Hörs imorgon, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0