Soffläge

Ligger i soffan, precis ätit två sportknäckebröd med keso, tomat och lite salt på. Nyttigt och gott! Levde bokstavligen på det innan sen blev det lite jobbigt med ett hårt knäckebröd när man hade en järnväg i munnen..... Peppar peppar så åker den av till sommaren!
Sen vill jag rekommendera er att slå över till TV4 för där går just nu världens bästa serie, nämligen Maria Wern. Grymt bra!

Imorgon slutar jag 13.45, gööör skönt! Efter 15 sätter jag och underbara Louise kurs mot Lund i jakt efter en jacka till mig. Hittade en jättesnygg skinjacka på Vero Moda förra veckan med ett pris som passa min plånbok perfekt. Så håller tummarna på att den finns kvar!

Hoppas ni haft en bra Måndag! Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0