Lördag!

Godmorgon!
Det är lördag, en ganska regning och grå sådan men ändå mild, helt okej men lite sol hade faktiskt inte skadat.
Jag började denna morgon med en riktig mysig och god frukost med familjen, tända ljus och skön musik. 
En fullkornsmacka (hjärtegott ska det vara) fylld med keso, paprika, gurka och skinka. Till det, ett glas med ren äkta apelsinjuice med fruktkött. Det är vad jag kallar frukost!

Såg att inlägget jag gjorde till er igår inte kommit upp, traadeet!
Det jag ville berätta var om praoen. Jag åkte ju in till Nova Lund i Torsdags för att se om jag kunde få en plats i någon av butikerna där.
Tro det eller ej men jag fick napp på första stoppet nämligen på Vero Moda som också är min favorit butik.
(Och med det kan jag försäkra er om att jag inte körde med någon av dom tre minerna på förra inlägget)
Jätte trevlig personal och jag tvekar inte en sekund på att jag kommer trivas där som fisken i vattnet.
Är en nöjd tjej kan jag meddela!
Andra veckan av praoen ska antagligen spenderas hos min granne som är ekonom om inte blir det 2 veckor på Vero Moda.




Om en timme åker jag hem till Matilda Bus för att följa vår årliga tradition, att se melodifestivalfinalen tillsammans. Alltid lika kul! Men vem tror ni vinner ikväll? Ja, det återstår att se!






Kram på er och ha en bra dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0