Duktig tjej!

Hejsan hoppsan alla små fina varelser där ute!
Hoppas allt är bra med er, här är det fina fisken!
Kan börja med att det är tisdag för er som missat det och det betyder att jag slutar 13.45. Gött mos!
Har väl inte hänt så mycket intressant idag som jag kan berätta för er, har gått i skolan som vanligt, ätit sovit ja ni vet alllt det dära.
Dock fick jag ett glädjande besked idag, B- på spanskaprovet och med det har jag uppnått ett av mina mål jag satt upp i skolan! Tjooho! Vill man så kan man, gäller bara att ha rätt inställning!

Och vet ni vad, igår fick jag faktiskt gjort allt jag skulle förutom att jag inte fick läst ut den engelska boken men jag pratade snällt med läraren idag så vi sköt fram allt till tisdag nästa vecka. Tur att man har en liten knutta charm att plocka fram då och då ;)

Och här har ni ett av mina köp från Ikea i söndags. Efter en instruktionsbok som var tjock som en bibel och skruvar så det räckte till hela svenska folket så blev det faktiskt tillslut en byrå.





Nu ska jag ut en runda i det fina vädret, vi hörs! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0