Lördagen den 24 Mars

Shiit vad jag har sovit gott inatt alltså! Skön känsla.
Klockan ringde så sent som klockan 10.00 imorse, drog på mig min mysiga stickade pluffsiga klänning och mina gosestrumpor och när jag kommer ner är frukosten redan serverad. Nybakta bullar och kaffe, kan det bli bättre?
Gjorde sedan vid mig och stack till Lucky, A-laget i Team Frosta har spelat sin sista match för säsongen. Halsen min gör lite ont efter allt skrikande, vi har då galet bra tryck på matcherna kan jag meddela!
Imorgon spelar B-laget klockan 12.20 och jag spelar sedan med Ungdomslaget klockan 14.20, jag är minsann en trogen suporter denna helg.

Ganska tradigt väder idag, så denna lördag kommer mest bestå av plugg och mys. Ha en bra dag! kram♥


Outfiten idag: Jeans- Gina Tricot, Blus- Esprit, brunt skärp- H&M, Klocka- Jet set, Skinnjacka- Veromoda, Sjal- H&M.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0