Tjenixen!

Tjenare tjenare mina godingar!
Det var ett tag sedan eller vad säger ni? Vi är iallfall inne i Mars månad nu, galet vad tiden går snabbt. Lite vårsol och plusgrader har vi fått känna på den senaste veckan. Tänk vad mycket lite D-vitamin kan göra för humöret och kroppen.
Jag har bestämt att jag kommer att blogga men dock inte varje dag utan det blir när det händer något kul och när jag har tid. Det betyder att det blir färre inlägg men roligare och med mer bilder. Jag menar, hur kul är det att läsa om dom där vanliga dagsrutinerna som att äta, göra läxor, skolan och varför inte borsta tänderna och bla bla bla. Jag tror att ni vet och känner till dom, får jag hoppas....

I helgen var jag en runda i Lund med min kära morsa och hennes väninna Mia, härliga kvinnor!
Vi gick och tittade lite i affärerna, åt på Graffiti, den heliga bakpotatisen såklart! Och en fika på Espresso House är ju givet. Tanken var att vi inte skulle köpa något men det vet vi ju hur det brukar sluta...
Jo såhär:


Fyllde på lite med sminket bland annat.



En söt vit klänning från H&M fick också följa med hem.






Även denna fina topp.



Och ett par höga gammelrosa shorts.



Har snöat in på på naturfärger som ni ser...tror min garderob kommer sluta med bara naturfärgade kläder efter sommarn....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0