Torsdag

Oj vad jag blev arg när jag vakna imorse! Tittar ut och ser ett tjockt lager av sådant kallt, vitt och flingliknande på marken. Ja du fattar nog vad jag vill komma fram till......SNÖ!
Varför i hela friden mer snö? Har stora planer på att sätta mig på snabbaste, bästa flyg till varmare breddgrader. Låter inte helt fy skam, eller hur?
Nog med klagande!
Åkte till Eslöv vid nio-tiden och besökte tandis. Härligare tandläkare får man leta efter!
Back to school, har haft två lektioner idag, inte helt fy skam det heller!
Dock fick jag en sådan utskällning av en som jobbar på skolan, problemet är att jag inte vet varför men det är en annan femma. Ibland undrar man....
5 minuter senare kommer en lite sexåring fram och börjar domidera, ååå vad jag älskar små barn!
En liten udda dag måste jag ändå säga.
Nu ska jag ta och smälla i mig lite tårta och en kopp kaffe för att fira min morfar till ängel som fyller år sen drar jag vidare till Lunda Town för att fixa praktikplats. Dags att dra på sig det fina leendet!
Jag återkommer mina vänner, kram sålänge♥

Någon av dessa tre minerna hade jag tänkt köra på idag, vilken tror ni att dom nappar på?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0